Laimėtas ir vykdomas „Technology Free“ projektas mūsų darželyje!
Džiaugiamės galėdami pranešti, kad mūsų darželis kartu su partneriais pradeda įgyvendinti svarbų tarptautinį projektą – „Technology Free“! Projekto tikslas – skatinti Valdorfo švietimo principus, ribojant technologijų naudojimą vaikams nuo 36 iki 72 mėnesių ir kuriant ugdymo aplinką, kurioje vyrautų natūralios medžiagos, kūrybiškumas ir socialinis bendravimas.
Valdorfo metodas, sukurtas Rudolfo Steinerio, pabrėžia visapusišką vaikų raidą: socialinę, emocinę, dvasinę, dorovinę, fizinę ir protinę. Projektu siekiama ugdyti vaikų kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius, skatinti bendravimą ir jautrumą aplinkai. Ankstyvoji vaikystė – tai kūrybiškumo ir intensyvaus mokymosi laikotarpis, todėl labai svarbu suteikti vaikams galimybę tyrinėti pasaulį natūralioje aplinkoje.
Projekto nauda mūsų bendruomenei:
- Mūsų darželio mokytojai ir darbuotojai tobulins profesines kompetencijas Valdorfo ugdymo principų ir praktikos srityje.
- Bus kuriamos netechnologinės ir kūrybinės ugdymo priemonės, pritaikytos vaikų raidai.
- Tėvai aktyviai dalyvaus ugdymo procese ir bus supažindinti su Valdorfo metodų taikymu namuose.
- Ugdymas orientuotas į sveiką gyvenseną, lyčių lygybę, kokybišką švietimą ir nelygybės mažinimą, atitinkant 2030 m. darnaus vystymosi tikslus.
„Technology Free“ projektas ne tik stiprins vaikų kūrybiškumą ir gebėjimus, bet ir skatins kultūrinius mainus bei bendradarbiavimą tarp partnerių darželių. Esame įsitikinę, kad ši iniciatyva prisidės prie visapusiško vaikų ugdymo ir tvarios mūsų bendruomenės ateities.
Erasmus + stažuotė Frankfurte

Mūsų darželio direktorė, pavaduotoja ugdymui ir mokytoja balandžio29-gegužės 3dienomis stažavosi Frankfurte, Vokietijoje.


, kur buvo pirmas mobilumas Erasmus + projekto „Technology free“ (liet. „Be technologijų“). Kartu projekte dalyvauja Italai

, Turkai

,Vokiečiai

.
Pagrindinis projekto „Technology Free“ tikslas – pabrėžti Valdorfo požiūrį į švietimą, ribojant technologijų naudojimą .

Šis holistinis ugdymo modelis, sukurtas Rudolfo Steinerio, pabrėžia subalansuotą vaikų socialinį, emocinį, dvasinį, moralinį, fizinį ir protinį vystymąsi.

Projekto metu bus tobulinamos partnerių darželių mokytojų ir darbuotojų profesinės kompetencijos Valdorfo ugdymo principais ir praktika.

Atitinkamai bus kuriami netechnologiniai ir kūrybiški mokymo metodai bei medžiaga, atitinkanti vaikų raidos ypatybes.

Nors technologijos buvo svarbi mūsų amžiaus dalis, ankstyvoji vaikystė iš tiesų yra didžiausio kūrybiškumo ir mokymosi laikotarpis.

Šiuo laikotarpiu vaikai sparčiai mokosi tyrinėdami savo aplinką, įgydami patirties ir bandydami suprasti pasaulį.

Ši stažuotė buvo ne tik mokymosi, bet ir kultūrinio pažinimo metas. Po kursų mokytojos turėjo galimybę geriau pažinti Frankfurtą– miestą, garsėjantį savo architektūra, menais ir gyvybinga atmosfera.


Stažuotė Frankfurte neabejotinai praturtino mokytojų asmeninę ir profesinę patirtį.


Šis projektas mūsų įstaigoje truks 1 metus!

Susitikimo metu buvo daug kūrybinių , pažintinių, muzikinių veiklų.


Projekto dalyviai turejo galimybę susipažinti su Naratyvinio žaidimo metodika, bei būti žaidimo dalimi.

�Taigi savaitė buvo išties šauni, suteikė žinių, įgūdžių ir patirčių, džiugino užsimezgusiomis draugystėmis.

Todėl dar neatsisveikiname, o sakome – iki pasimatymo Turkijoje!

Erasmus + stažuotė Stambule

Mūsų darželio pavaduotoja ugdymui ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja spalio 14- 18 dienomis stažavosi Stambule, Turkijoje


, kur vyko trečias mobilumas Erasmus + projekto „Technology Free“ (liet. „Be technologijų“) kontekste. Projekte taip pat dalyvauja Italai

, Vokiečiai

ir Turkai

.Pagrindinis projekto „Technology Free“ tikslas – pabrėžti Valdorfo požiūrį į švietimą, ribojant technologijų naudojimą.

Šis holistinis ugdymo modelis, sukurtas Rudolfo Steinerio, pabrėžia subalansuotą vaikų socialinį, emocinį, dvasinį, moralinį, fizinį ir protinį vystymąsi.

Projekto metu bus tobulinamos partnerių darželių mokytojų ir darbuotojų profesinės kompetencijos, remiantis Valdorfo ugdymo principais ir praktika.

Atitinkamai bus kuriami netechnologiniai ir kūrybiški mokymo metodai bei medžiaga, atitinkanti vaikų raidos ypatybes.

Nors technologijos yra svarbi mūsų amžiaus dalis, ankstyvoji vaikystė iš tiesų yra didžiausio kūrybiškumo ir mokymosi laikotarpis.

Šiuo laikotarpiu vaikai sparčiai mokosi tyrinėdami savo aplinką, įgydami patirties ir bandydami suprasti pasaulį.

Projektu „Technology Free“ taip pat siekiama sukurti įtraukų ir holistinį vaikų ugdymo požiūrį, skatinant kultūrinius mainus ir bendradarbiavimą tarp darželių partnerių.




Šiame procese natūralių medžiagų naudojimas ir tinkamos ugdymo aplinkos kūrimas stiprins vaikų originalumą ir jautrumą savo aplinkai.

Ši stažuotė buvo ne tik mokymosi, bet ir kultūrinio pažinimo metas. Po kursų mokytojos turėjo galimybę geriau pažinti Stambulą – miestą, garsėjantį savo istorija, architektūra, menais ir gyvybinga atmosfera.


Stažuotė Stambule neabejotinai praturtino mokytojų asmeninę ir profesinę patirtį.

Erasmus+ Projektas “Technology Free” – Kūrybinės Dirbtuvės “Kalėdinė Pasaka” Vilniaus Pedagogams!
Šiandien Vilniuje įvyko nuostabios kūrybinės dirbtuvės “Kalėdinė Pasaka”, skirtos mūsų miesto pedagogams, kurios buvo organizuotos pagal Erasmus+ projektą “Technology Free”. Šio projekto tikslas – skatinti pedagogus kurti ir dirbti su natūraliais, tvariais resursais, atsisakant technologijų ir grįžtant prie gamtos.

Kūrybinis Procesas su natūraliomis medžiagomis
dirbtuvėse dalyviai mokėsi naudoti natūralias medžiagas – medžio šakas, kankorėžius, džiovintas gėles ir kitus gamtos produktus, kad sukurtų nuostabias kalėdines dekoracijas. Tai puikus pavyzdys, kaip paprastos medžiagos gali tapti magiškais kūriniais, kuriuos galėsime naudoti savo namuose ir ugdymo įstaigose.

Erasmus+ Projekto “Technology Free” idėja
Projekto tikslas – skatinti pedagogus atsitraukti nuo technologijų ir surasti naujų kūrybinių būdų, kaip lavinti vaikų įgūdžius ir mokyti juos tvarumo principų per rankų darbą ir bendravimą su gamta. Tai buvo puiki galimybė sustiprinti mūsų sąsajas su gamta ir kurti ne tik kalėdinius dekorus, bet ir geresnę ateitį!

Ačiū visiems dalyvavusiems!

Esame labai dėkingi, kad galėjome pasidalinti šiuo įkvepiančiu procesu su mūsų pedagogo bendruomene ir tikimės, kad tai taps nauja pradžia kūrybinėms iniciatyvoms ateityje!