Lopšelis-darželis „Gintarėlis“ siekia užtikrinti visapusišką vaikų raidą, tenkindamas jų individualius poreikius, įskaitant saugumą, aktyvumą, žaidimą, bendravimą, pažinimą, judėjimą, saviraišką ir pripažinimą. Įstaiga rūpinasi vaikais, turinčiais specialių ugdymosi poreikių (kalbos, kalbėjimo, komunikacijos ir socializacijos sutrikimai), ir siekia suteikti jiems reikalingą pagalbą. Be to, atsižvelgiant į tėvų poreikius, čia veikia prailginta darbo dienos grupė (12 val. per dieną). Tėvai ir globėjai yra aktyvūs ugdymo proceso dalyviai, bendradarbiaujantys su pedagogais sprendžiant ugdymo turinio ir pasiekimų vertinimo klausimus, taip pat gaunantys švietimo pagalbą.
Pagrindinės „Gintarėlio“ veiklos kryptys apima ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, kurie padeda vaikams tenkinti prigimtinius, kultūrinius, socialinius ir pažintinius poreikius. Įstaiga taip pat siūlo neformalų ugdymą, kuris skatina kūrybiškumą ir žinių gilėjimą. Kvalifikuota pedagogų komanda, papildyta logopedais, psichologais, specialiaisiais pedagogais, mokytojo padėjėjais ir kitais specialistais, užtikrina, kad kiekvienas vaikas gautų reikalingą pagalbą ir individualų dėmesį, siekiant jo visapusiško vystymosi.
„Gintarėlis“ integruoja tarptautines programas, tokias kaip KIMOČIS (Kimochis), ugdančią atsakingumą, pagarbą, atsparumą ir drąsą, bei ZIPIO DRAUGAI, padedančią vaikams įveikti emocinius sunkumus, tokius kaip atstūmimas, vienatvė ir patyčios. Ugdymo procese taip pat integruojami STEAM (gamtamokslinio, technologinio, inžinerinio, meninio ir matematinio) ugdymo principai, kurie lavina vaikų kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius. Naratyviniai žaidimai, pasakojimai ir vaidinimai skatina emocinę išraišką, socialinius ir komunikacinius gebėjimus, padedant vaikams geriau suprasti savo jausmus ir stiprinti tarpusavio santykius.
Įstaiga išsiskiria pozityvia ir palaikančia atmosfera, kurioje vaikai turi galimybę augti ir mokytis turtingoje gamtinėje ir edukacinėje aplinkoje. Šiuolaikinės ugdymo priemonės ir erdvės, pritaikytos vaikų poreikiams, skatina aktyvų ir kūrybišką mokymąsi, suteikiant vaikams galimybę savarankiškai atrasti pasaulį ir išmokti naujų įgūdžių. Kiekvienas vaikas čia jaučiasi laukiamas ir gaus individualų palaikymą, o bendruomenė yra darniai bendraujanti ir bendradarbiaujanti.
„Gintarėlis“ taip pat integruoja įvairias ugdymo teorijas, tokias kaip konstruktyvizmas, sociokultūrinė ir socialinė kognityvinė raidos teorija. Šios teorijos padeda kurti vaikų žinojimą ir supratimą per socialines sąveikas bei aktyvų dalyvavimą. Taikant universalaus dizaino mokymuisi principus, užtikrinama, kad visi vaikai galėtų aktyviai dalyvauti ugdymo procese, pašalinant aplinkos barjerus ir pritaikant įvairius metodus bei priemones, skatinančias įtrauktį ir ugdymo kokybę. Tai leidžia vaikams pasiekti pilną savo potencialą, augti visapusiškai ir tapti atsakingais bei pasitikintys savimi asmenimis.